İlerleme Faturaları
'İlerleme Faturaları'
nelerdir?
Hakediş bedelleri dizisidir
faturaların ana kadar tamamlanmış işin kısmı için ödeme aramaya büyük bir
projenin süreç içinde farklı aşamalarda hazırladı. Bir ilerleme faturası
(fatura), orijinal sözleşme tutarını ve bu tutarda müşteri tarafından onaylanan
değişiklikleri gösterir. Faturalandırma ayrıca müşterinin bugüne kadar ne kadar
ödediğini, işin ne kadarının Seo hizmeti, ödenmekte olan tutarı ve projenin tamamlanması sırasında
ödenmesi gereken toplam tutarı belirtir.
Sıradaki
MALIYET ARTI SÖZLEŞME
PROJE TAMAMLAMA SINIRLAMASI
FATURA DÖNGÜSÜ
FATURA
'İlerleme Faturaları' BAŞLAMA
İnşaat işinde, büyük bir
projeyi tamamlamak için bir firmayı elinde tutan müşteri, tüm iş için ödeme
yapmak istemez, çünkü pahalı ve zaman alıcı bir iştir, bu arada birçok mali
hata hesaplama potansiyeline sahiptir. Öte yandan inşaat şirketi, proje
tamamlanana kadar ödemeyi beklemek Kurumsal
Seo, çünkü çalışanlarına ödeme
yapması ve proje yürütülürken malzeme satın alması gerekir. İlerleme faturası
anlaşması, hem inşaat şirketi hem de müşterinin ihtiyaçlarını, süreç boyunca
çeşitli aşamalarda ödemeler yaparak karşılamaktadır. Bu ödemeler, projenin tamamlandığı doğrulanmış bir yüzdeye dayanmaktadır.
İlerleme Faturaları Nasıl
Çalışır?
ABC İnşaat'ın üç yıllık bir
süre zarfında 1,6 milyon dolarlık bir ofis binası inşa etmek için bir anlaşma
imzaladığını ve ABC'nin karının 600.000 dolar olduğunu varsayalım. Birinci
yılda, inşaat firması 600.000 $ 'lık maliyete (1 milyon $' lık toplam
maliyetin% 40'ı) katlanmakta ve projenin% 40'ını tamamlamaktadır. ABC brüt
karını tanır:
(% 40 x 600.000 toplam kâr) =
240.000 ABD doları
Müşteriye 1.6 milyon dolarlık
projenin fiyatının% 40'ını veya 640,000 dolarını fatura ediyor.
Maliyet Değişikliklerinde
Faktoring
Projenin toplam maliyeti ve
projenin karmaşıklığı göz önünde bulundurulduğunda, bir projenin maliyetinin
değişmesi yaygındır. Bina sözleşmesi, müşterilerin maliyet değişikliklerini
nasıl onayladıklarını belirtir ve tipik olarak, bir müşteri belirli
değişiklikleri gösteren bir belgeyi başlatmalı veya imzalamalıdır.
Örneğin, müşterinin 2. yılda
ek maliyetlerle 100.000 ABD Doları'nı onayladığını varsayarsak, toplam projenin
Seo uzmanı 1.100.000 $ 'a çıkarır ve toplam karı 500.000 $' a
düşürür. İki yıl sonunda, proje% 75 tamamlandı ve ABC'nin yeni toplam brüt karı
(% 75 x 500.000 $) veya 375.000 $ oldu. İnşaat firması bir yıl içinde 240.000 $
brüt kar kaydetti, bu nedenle iki yılda brüt kar (1355.000 $ - 240.000 $), yani
135.000 dolar. ABC aynı zamanda müşteriye projenin fiyatının% 35'ini fatura
edebilir (% 75'i tamamlandı -% 40'ı bir yıl içinde faturalandırıldı). Bu örnek,
toplam kâr miktarının nasıl değişebileceğini göstermektedir, ancak projenin
tamamlanma oranına bağlı olarak müşteriye fatura edilen dolar tutarı aynı
kalır.
Yorumlar
Yorum Gönder